משתתפים רבים בהלוויית החייל שהתמוטט במהלך אימון

אבי יעקב No Comments on משתתפים רבים בהלוויית החייל שהתמוטט במהלך אימון

בני משפחה, חברים וחיילים רבים הגיעו לבית העלמין הצבאי בהר הרצל לחלוק כבוד אחרון לרב״ט הלל נחמיה אופן שהתמוטט ונפטר במהלך אימון. אביו: ""שאלתי את הלל על ענייני הסרבנות, רציתי לדעת אם גם אצלם ביחידה זה קורה: "הוא אמר לי 'אבא, כאן בצבא זה פשוט לא מעניין אף אחד".

צילום: דו"צ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בני משפחה, חברים וחיילים רבים הגיעו לבית העלמין הצבאי בהר הרצל לחלוק כבוד אחרון לרב״ט הלל נחמיה אופן שהתמוטט ונפטר במהלך אימון.

אופן בן ה-20 התמוטט אתמול במהלך אימון במתקן אדם. על פי הערכות, הלוחם נפטר כתוצאה מהתייבשות ועומס החום בחסות השרב ששרר ברחבי הארץ בימים האחרונים. לאחר מותו הועלתה דרגתו מטוראי לרב-טוראי. בעקבות האירוע הקשה ובדיקת המקרה, הוחלט בצה"ל  על עוצר אימונים שעתיד להימשך עד יום רביעי הקרוב בשעה 05:00.

הוריו סיפרו בצער על הלל שנפל. אימו של הלל: "שמחנו בשבילו שהוא הגיע ליחידה מובחרת בצבא, זה מה שהוא תמיד רצה. עשינו טיול לפני הגיוס שלו במדבר יהודה, והלל תמיד רצה לטפס על ההר הכי גבוה. הלל היה מנגן והוא לימד את עצמו יצירות של בטהובן, והתפלאו ממנו מאוד. כל מה שהוא עשה היה בדיוק מופלא".

אביו של הלל: "הלל היה מאוד דעתן והתעניין בחדשות ובפוליטיקה, תמיד הייתה לו דעה בכל דבר. עם זאת, את הכל הוא עשה בנועם ובכבוד. בימים כאלה שהרוחות סוערות במדינה, עלינו לקחת את דמותו של הלל כדוגמה לאהבת חינם ולכבוד הדדי, וללמוד לחבר דעות שונות".

"שאלתי את הלל על ענייני הסרבנות, רציתי לדעת אם גם אצלם ביחידה זה קורה: "הוא אמר לי 'אבא, כאן בצבא זה פשוט לא מעניין אף אחד'. מכך נלמד שעלינו פשוט להוציא את הצבא מהפוליטיקה ולא לערב את צה"ל בעניינים האלה. את החיילים זה לא מעניין".



0 תגובות